نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

منصوریان: ژاپن را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم

  • کد خبر: ۲۰۹۶۴۹
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
منصوریان: ژاپن را ببریم قهرمان آسیا می‌شویم
علیرضا منصوریان، کارشناس فوتبال ایران معتقد است که بازیکنان تیم ملی باید بازی با سوریه را فراموش کنند و با برطرف کردن اشکالات خود وارد میدان بازی با ژاپن شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علیرضا منصوریان، بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که اشتباهات بازی با سوریه نباید در بازی با ژاپن تکرار شود. منصوریان می‌گوید: «ما هنوز بازی با ژاپن را از دست ندادیم و با اینکه زمان کمی تا این بازی داریم فرصت کسب پیروزی وجود دارد.»

منصوریان اعتقاد دارد که باید نیمه خالی لیوان را دید و بر اشکالات فائق آمد: «باید به نیمه خالی نگاه کنیم. بازیکنان موقعیت خراب می‌کنند و چنانچه گل نزنی تنبیه می‌شوید. این سوال را من از بازیکنان و اعضای کادر فنی دارم: آیا در خودمان می‌بینیم ساعت ۵ عصر شنبه در جمع چهار تیم قرابگیریم؟ آیا در خودمان می‌بینیم از ژاپن بگذریم.»


منصوریان ادامه داد: «ایران هیچ گاه فینال را از دست نداده است. این را تاریخ به ما می‌گوید. بازیکنان باید در این بازی با هوش باشند و اجازه ندهند موقعیت‌ها به سادگی از کف برود. باید با تمرکز کافی وارد این بازی شویم. می‌دانم که آقای قلعه‌نویی و تیم پزشکی به سرعت وارد فاز ریکاوری می‌شوند. مطمئنم اگر در فینال با کره بازی کنیم این تیم را شکست خواهیم داد.»

حالا باید دید که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آیا همان طور که منصوریان خواسته از خواب غفلت خارج خواهند شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->